Pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych to działania, które mają na celu umożliwienie określonej witrynie osiągnięcia możliwie jak najlepszej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Bardzo ważnym elementem pozycjonowania jest SEO (Search Engine Optimization), czyli wszelkie zabiegi mające w maksymalny sposób przystosować zawartość i poszczególne elementy strony internetowej do preferencji robotów wyszukiwarek. Boty oceniają wiele czynników — między innymi jakość treści i ich strukturę — na podstawie których lokują ją na odpowiednim miejscu w wyszukiwarce. Zależy Ci, by Twoja strona pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania? Pomożemy Ci wywindować Twoją witrynę, zwiększyć ruch i bliżej poznać Twoich Klientów!

Pozycjonowanie strony na wybrane frazy

Chcesz, aby internauci docierali na Twoją stronę po wpisaniu w wyszukiwarkę konkretnych fraz? Pomożemy Ci odnaleźć słowa kluczowe i frazy dobrze odzwierciedlające zawartość i tematykę Twojej witryny. Zbadamy ich popularność i przeanalizujemy słowa kluczowe, po wpisaniu których widoczna jest Twoja konkurencja. Wszystko po to, by potencjalny Klient mógł do Ciebie dotrzeć bez zbędnych problemów.

Pozycjonowanie „long tail”

Zapytania, jakie ludzie wpisują w wyszukiwarkach internetowych, niejednego mogą zaskoczyć, ale nie nas! Pozycjonowanie metodą long tail opiera się na wykorzystaniu dłuższych i bardziej precyzyjnych fraz. Dzięki tego rodzaju pozycjonowaniu masz pewność, że odwiedzający Twoją stronę wykazują zainteresowanie konkretnym produktem lub usługą. Masz szansę wybić się na tle innych firm działających w Twojej branży, a dzięki niskiej konkurencyjności fraz Twoja witryna ma szansę szybciej pojawić się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Korzystamy ze sprawdzonych narzędzi wspomagających pozycjonowanie takich jak aHrefs czy Senuto.

SEO Copywriting

Wartościowe i odpowiadające potrzebom użytkowników teksty stanowią fundament efektywnego pozycjonowania. Treści, które tworzymy, są jednocześnie atrakcyjne dla robotów wyszukiwarek i porywające dla czytelników z krwi i kości. Dzięki nim widoczność Twojej strony ulegnie poprawie, zaobserwujesz wyższy wskaźnik konwersji, a doświadczenia użytkowników mających kontakt z Twoją stroną ulegnie diametralnej poprawie.

Usuwanie filtra ręcznego

Obserwujesz na swojej stronie spadek ruchu i widzisz, że pikuje ona na liście wyszukiwań? Jeśli nie możesz znaleźć racjonalnego wytłumaczenia dla takiego stanu rzeczy, wysoce prawdopodobne jest, że na Twoją stronę został nałożony filtr ręczny. Jest to rodzaj kary, nakładanej przez Google Search Quality Team, która może zostać zastosowana w przypadku łamania wytycznych Google’a dla webmasterów, czy wykorzystywania systemów wymiany linków. Nie musisz się jednak martwić — filtr ręczny można z łatwością usunąć, a nasi specjaliści chętnie Ci w tym pomogą!